Saturday, January 14, 2012

Zayra 1 bulan

Alhamdulillah Zayra dah berusia 1 bulan hari ni. berat minggu lepas masa berkhatan kat klinic 4.5 kg. hari ni tak taula bape, maybe dah nak cecah 5kg kot, dah ketul2 lengan n kaki. lenguh tangan umi kalo dokong lama2, hihi syukur anak membesar berkat susu ibu. susu umi pun sgt banyak, Alhamdulillah..

peel bb Zayra sekarang ni sgt suka dok atas riba or org dokong2. kalo x nyenyak tido, kalo letak atas tilam pandaila dia kuarkan suara2 manja soh amek dokong balik, hihi.. comel jek bunyi hingga tak sampai hati kalo tak dokong balik.. tok ma asyik cakap kat umi asyik dok dokong anak jek, kang balik nihon payah nak letak dia. hihi umi suka jek, kang ada alasan bagitau kat abi, zayra asyik nak melekat jek tak payah kemas umah, kekeke.. yg penting umi nak guna saat ni dokong Zayra puas2, nak cium bau bb puas2 coz nanti bila dah besar dah takde peluang nak gomol2 camni. mesti rindu saat2 camni.. kang pastu mula2 nak tambah bb lagi.. hihi..

suka sgt tengok anak2 tido kan, rasa bahagia sgt. rasa syahdu jek. kalo zayra ni kalo dia tersenyum dalam tido rasa nak geget jek, tambah nampak dimple kat dua2 belah pipi. yg belah kiri lagi dalam dari belah kanan, rasa jatuh hati sgt2 cam tengok abi dolu2 la hihi.. en abi, mesti kembang anak dara kamu dapat gen dimple yg dlm itu (^o^)

yihaa saya dah 1 bulan (^o^)

2 comments:

Diyana said...

bulatnye zayra..;)

kew_chop said...

hihi, jgn ckp bulat supa mak dia udahla.. hihi..